Tuesday, April 27, 2010

Makan-makan di Food village

pegang stick pun xbetul...hahahahh
arghhh janji terangkat daging ni~
ni nape muke camne ni???ape lg yang x kene tu...hihihi

tesangkut chopstick ea zehar??


sempat lg hah!

ni la penajenyer....mucho gracias sammy..nanti blanje lg tau3
-walau x encem dia berhati mulia..hahahh-

salah satu menu ..nyam..nyam..
-cendol-
muke dan menu yang menyelerakan..hahahah

tangan2 lapar ni...(teka mane tangan aku sammy ngan zura)
-betul dapat kangkung-

disebabkan sammy chong dah balik dr bekerja outstationnyer dan berjanji tok blanje aku makan..so aku pun dengan rase terujanyer bersiap2 tok pegi makan di food village..kedai ala bufet yang menghidangkan makanan seperti steamboat dan lain2...-sila pegi kalau nak tau lebih lanjut yer-
sampai je kat situ aku terus lupe azam aku petang tu supaya aku dah XNAK makan mlm tu sebab ptg tu dah bedal nasi 3 pinggan..nyam..nyam..
aku postpone la niat murni aku tu sebab bukan slalu sammy bermurah hati nak blanje..hehehehe
makan punya makan sampai perut mcm nak meletup...pastu ape lg dengan rase terharu sebab perut dah mcm belon aku pun menggosok2 perut untuk meredakan ketegangan perut yang aku rase mase tu...bile dah kenyang ape lg..mate mengantukla...dah ilang kisah balik nak stdy..hehhehe..postpone lg...ish..ish...
-thanks to sammy chong-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...