Tuesday, July 20, 2010

Bukan dia lg di hati Ini....


aku tidak lg bersama si dia...
dah lame nak post tentang ni tp xde kakuatan sebab sebelum ni relation aku on n off tp
finally dah dapat jawapan muktamad ...Shahrul Nizam akan meninggalkan aku selamanya sebab dia nak bertunang end of this year dengan perempuan yg baru kenal xsampai seminggu!!!!!!damnit~
ermmm mungkin jodoh dia kot..(sedapkan hti sendiri)ngeeeeeewaaaaaa~
seram?sedih?terharu?terkilan?
aku dah xdapat nak gambarkan mcmane perasaan mase dpt berita tu..meraung melalak xpayah ckpla...1 umah huru hara..sorry ye semua sebab buat kecoh...:)
mane x meraung derr..betahun aku tunggu untk nak bersama ngan dia semula tp last2 ni jawapan yg aku dpat...susah kalau hidup dengan orang yang tak tetap pendirian ni~
xpe bak kate mak aku..dia x sesuai untuk aku...(mak nak sedapkan hati nurul ye??)pandai mak...
dulu2 mase tengah hangat becinta aku ade pesan kalo boleh cr perempuan yang sanggup buat mcmane aku buat untuk dia,sayang cinta dia mcm aku buat untuk dia pergi la kat pompuan tu...mungkin betul la tu dia dah jumpe yg xtra ordinary dr aku....

tp yg peliknya dlm kesedihan aku rase kepuasan...
kenape eak???
sebab aku xpayah nak tunggu2 manusia yang bernama Shahrul Nizam ni....cukupla dua kali xkan jadi kali yg ke 3...
sebab aku pun dah dapat jawapan yg muktamat untuk aku terus meninggalkan dia dan melupakan dia dr hidup aku...
sekaligus menawarkan hati aku yg dah separuh tawar ni pada dia..
cukup2 la kot dia buat aku menderita dengan penantian yang xde kesudahan sebelum ni..tp aku xpernahla menyesal sebab pernah menyanyangi dan mencintai dia....cume sedikit terkilan..biase la bro...aku manusia biase..
akhirnya..sekarang aku percaya dengan "menyintai x bermaksud akan memiliki"

-Selamat Berbahagia SN-



2 comments:

  1. mira we gnna to be a hot "single lady" !

    ReplyDelete
  2. diba::iya..itu sudah pasti..!!!kite same status ke ni??welcome to the club...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...