Thursday, November 18, 2010

setahun sudah berlalu..

hallo kawan2..
ok bace title tu jgn nak buat spikulasi pape ea..
aku bukan nak buat promosi!!!
ermmm tetibe dengan suasana yang lembab2 basah ni..aku mcm layan jiwa pulak..
hari ni genap setahun aku menyinglekan diri...
suke?sedih?gembira?
aku xtau nak gambarkan mcmane perasaan aku..
tp alhamdullah aku masih dikelilingi keluarga,kawan2 dan mereka2 yang menyanyangi aku..
xnak cr pengganti??
ade juga perasaan tu..
aku....maklumla bukan biase sgt single lame2 ni...
tp bila pikir2 balik..takut ade serik pun ade..ade pun ade..hekhek
kadang2 aku terpikir...'ermm...seronok jg ea kalo bcinta maen2..xpayah serius sgt..kalo bosan.bla la..'
boleh mcm tu x??
tp sebelah lg hati ckp...
'xterase ke nak cari cinta sejati'??
haaa bile dtg perasaan tu..rase nak nangis kuat2!!!!
memangla nak!!!sape xnak kan..kan..kan
kalo ikut gatal aku ni..dah lame pujuk mak aku mintak permission nak kawen..walau calon hampess xde...
di tambah2 dengan hujung2 tahun ni ramai member2 aku yg nak tamatkan zaman bujang mereka...tp nasib baik kawen diorng xde trend 'meja single' kalo x berasap muke malu....
jd ape kesimpulan yg aku boleh buat...nikmatila waktu single ni puas2..

p/s::maaf sebab ade mase sy terpakse tipu awak..i just need my life n pls bagi saya ruang untuk kehidupan ini...

2 comments:

  1. salam..
    aik singgle balik???
    yeke nie??
    cam xpercaya je..

    ReplyDelete
  2. walaikumsalam..
    yela..nape xpecaye pulak??
    dah xde jodoh..
    dia soh enjoy single la tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...