Tuesday, April 19, 2011

tektuu miera~!!

hye korang!!
dah lame aku x update kan..xpe2 ni aku sambung semula citer yang terkempam ni..
sebulan aku praktikal..ngajor sekolah kat pengkalan chepa ni....hah!!aku ngajor??yela..ngajor..cekgu..cekgu??dah xpayah buat muke cam xcaye sgt..sikit2 sudah
dipendekkan citer..aku boleh cakap yg sebulan tu bulan penuh dengan perasaan..
tp yang paling penting..aku dah jatuh cinta babe..memang masyukla la kan..g skolah dapat cinta baru..ko hade??
aku dah mula rindu dengan panggilan pelat si Adam..."tektu mira".."tektuu, saye nak g dandas"..."tektu..hari ni adam nak tadi butak baik"..rindu dgn senyum kambing Syah, rindu ngan konfiden Anis yg tinggi melangit tu walau jawab xpenah betul..sighs..itulah orang kate xkenal maka x cinta..thanks kids..korang buat aku sedar bertapa bertuah diri ini diberi amanah menjadi seorang guru..InsyaAllah dengan langkah pertama ni..aku akan cube menanam minat sedalam mungkin..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...