Tuesday, April 14, 2009

miSs My KaKak..

i really2 miss my sist..

sometimes i really need back my past..

no outsider, no conflict..

kalo aku kene marah ngan my lovely mom..

akak aku la jd sasaran aku...nangis same2...ketawa same2

kongsi mcm2 benda (kecuali husband dier yer...)

sometimes dia bukan mcm akak aku tp segala2nya...

aku boleh badmood kalo 'angin dia x sehala ngan aku..

tp.............skrang dah lain...i have to realize yang hidup ni sentiasa bergerak dan menuntut banyak benda....tp sangat menyakitkan untuk kenyataan tu...

kak..i really wanted my old kak lynn..

aku rindu nak dengar dia tanya "kau bile nak balik,aku rindu la,aku boring ko xde"

i always pray...walau mase terus berlalu tp 'saat dulu' tetap same...love u kak lynn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...