Tuesday, October 11, 2011

nahhh!!!untuk awak~

Alhamdulillah..tu yg aku boleh keluar mula2 skali...
fuhhh!!!!!nak buat cover ni kusssssmangat ujian dan cobaan dia..
baru aku tau mcmane jerit perih nak siapkan benda alah ni nak2 bg manusia yg kurang sense of music mcm aku ni..huh!! tp sbb untuk hencik chomot aku gagahkan jg..
pesanan yang ringkas tp padat------>tolong jangan harap sy ni menyanyi mcm diva okey~!memamg x la kan..
nak buat memang bukan senang..mcm2 cubaan kalo aku buat refleksi memang 10 muka senang2 aku goreng..dr cr lagu,nak apal semua la sampai nak record dengan kejap bunyi motor,kejap kang bunyi kapal terbang,kejap kang bunyi orang jalan kejap kang itu ini..memang stressss!!
akhirnya jam 1.25 AM bertemankan 2 orang budak-----> Zura Jones merangkap guru vokal,backup singer dan pengkritik tetap bersamaan dengan Epy merangkap gitaris dan sifu gitar aku..kwang..kwang...
b...I make this only n just 4 u...muaaahhh
*compang camping sane cni cover ni..tp ini dari hati jg ada datang...hahhaah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...