Saturday, October 8, 2011

~Saya dan Buku Baru..0.o~


haaaa.setelah awan larat mendung menyinggah kejap dlm hidup aku..akhirnya aku kembali menjalankan rutin harian aku mcm biase..tp yg bestnya..hidup aku kembali bahagia dan ceria..yiihaaa..yihaaaa-toink..toink..lompat2-..malah bertambah2..alhamdulillah....
kenape bahagia eak??jeng..jeng..jeng..nak tau jg ke??tgok ckp xnak tau...tp bace jg..ape la..hik hik hik
ok2..merepek dah ni..
dengan adanya kehadiran hencik chomot,hah!?hencik chomot??siapakah dia??(biarkan hidup anda diselubungi misteri) , kawan2 sepermainan,seangkatan,dan se se yg lain dan sememangnya x boleh lupa dan dilupai keluarga aku yg tersayang tercinta dan maha segala menjadikan aku manusia yg bangun dan jgn pandang2 dah ke belakang..bak kata sorang hamba Allah ni "ko bayang blakang ko tu bapak lubang besar ko toleh je jatuh..mati bekecai' gila ngeri ko suruh aku bayangkan..disebabkan tu jg aku x mo ingat..takot wooo jatuh bekecai..hahahah
actualy..banyak aktiviti yg aku buat lately yg aku xsempat nak share ngan korang kat sini..nanti aku add sipi2 je la ye..atlis ade kan..xdela sunyi sangat kehidupan korang xde pengabaran dari aku..pengabaran?hah!hantam sudah..
btw..saya nak ucapkan berbanyak2 terima kasih kepada hencik chomot yang berusaha dengan kerasnya untuk buat sy happy..muaaacchhhx..haa kan dah tercium..*malu*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...