Friday, August 19, 2011

seminggu lagi..


alhamdulillalah...
diam x diam tinggal seminggu je lg nak raya..dan tinggal seminggu je lg aku nak habis praktikal fasa 2 ni...
mula2 citer pasal praktikal dulu yerk..
kali ni kena 2 bulan..mase hari ke 1(boleh hari ke 1 eak..lantak la..) g skolah tu sibukla dok kire hari bile nak habis..rupanya tabiat tu smpai ke sudah x habis2 kire hari..kenape?dah bosan ke?dah xlarat ke?xdela..adela tu benda yg x disabarkan nyer....ipod dance
mengajar dlm bulan puasa memang banyak menguji kesabaran..
tp alhamdullillah..xde yg cedera parah..budak 2pun ok..xbanyak sgt kerenah..
tp yg nakal tu tetap nakal..
fasa ni fasa terakhir aku kat skolah ni sebab kalo ikut kabar2 fasa depan dah kena skolah lain..harap skolah baru...suasana baru..semangat pun opkosla baru jg..
tp kenangan2 kat dato' hashim still in memory..doa cikgu untuk kalian..semoga kalian menjadi manusia yg berguna kelak...

haaa..kekdahnya..ni la hadiah yg aku dapat

say peace.cheeseeee

pasal raya pulak...
pom..pecusss.pommm..pecusss(bunyi bunya api la....
buat pertama kalinya aku xsibuk pasal baju raya dengan kate lain aku x menempah pun baju raya..sebab?tah la xtau.<;-----padahal..nak tempah dah lambat kalo ade pon raya haji baru aku dapat pakai..
ade rezeki lebih beli dah siap je..kan..kan...sedia jela duit..
kuih raya cume rase nak makan kuih tart gulung mak ngan cheese cake..yg lain2 tu jeling2 je la..kenape eak mcm suam2 je nak smbut raya kali ni...??ke sebab dah besar so xberkisah sgt??lu pikir la sendiri yopp...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...